بخون قربونت برم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان az adame bi mareft mo0tenaferam و آدرس soogoli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 21297
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1


ساعت

az adame bi mareft mo0tenaferam




گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد ، هیچ فاصله ای دور نیست ،
هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند آن دو را از هم دور کند !
محکم ترین برهان عشق ، اعتماد است


نمیدانم تا کی دوستم داری هر جا که باشد باشد هرجا تمام شد اسمش را می گذارم آخر خط من باشد؟!

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

گریه شاید زبان ضعف باشد شاید کودکانه، شاید بی غرور اما هروقت گونه هایم خیس میشود، می فهمم نه ضعیفم،نه کودکم ،بلکه پر از احساسم…

خدایا ، خواستم بگویم تنهایی ام ، اما نگاه خندانت مرا شرمگین کرد

♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

غم انگیز است…. شب از پهلویی به پهلوی دیگر شوی ببینی تاریکی از جای خود تکان نخورده است!



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت14:43---2 اسفند 1392
به سلامتی همه اونایی که دلشون از یکی گرفته ولی برای اینکه خودشون رو آروم کنند میگن : بخاطر غروب پاییز

farshad feeri
ساعت13:13---14 بهمن 1392
عالیه در حد ( ) هر چی تو بگی



رضا
ساعت19:54---6 بهمن 1392
سوگولی من اینو میتونم بهت بگم به عنوان یه برادر که خیلی مواظب باش که تو بحث ازدواج عجله نکنی که زندگیت خراب میشه

فقط اینو بگم که ما پسرخاله خودمونو نشناخیم چه برسه به غریبه پس خیلی حواست باشه که طرفت کیه


رضا
ساعت19:44---6 بهمن 1392
سوگولی من به انا اعتماد ندارم اونجا چیزی نگو
و خصوصیارو میخونه چون خودم بهش گفتم
اگه حرفی هس که نباید جز منو تو بدونه همه ی حرفاتو وبم بگو
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, :: 14:16 ::  نويسنده : soogoli