بخووووووون
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان az adame bi mareft mo0tenaferam و آدرس soogoli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 21244
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1


ساعت

az adame bi mareft mo0tenaferam




 

حال و روز این روز های قلب تنهام ...

چه سخت میگذرد این روزها ...

 

این روزها که قرار است از تو که همه رویا و عشقم بودی ...

توی خیالم یه ادم معمولی بسازم ...

چه قدر سخته که از این به بعد وقتی اسمت میاد ...

باید خودم رو به بی تفاوتی بزنم ... تا همه فکر کنن فراموشت کردم ...!!!

ولی فقط خدا می دونه هنوزم با شنیدن اسمت دلم میلرزه ...

مگه میشه به این راحتی چند سال زندگی و کلی خاطره که داشتیم و نداشتیم رو فراموش کنم ؟!

خدایا چی میشد ارزو های هیچ کسی تبدیل به ای کاش ها تو زندگیش نمیشد ؟!

بعد تو قراره سهمم از زندگی هزار و یک ای کاش بشه ...!!!

ولی اگه قیمت شادی تو حسرت قلب منه ...

با اشتیاق هر چه تمام اشک می ریزم با دیدن خوش بودنت با دیگری !!!

فقط قول بده همیشه بخندی و شاد باشی ...

دیدن غمت داغون تر میکنه این دل تنهام رو ... !!! باور کن ... !!!

خدا جونم به حرمت این قلب تنهام ... مواظب عشقم باشیا ... فقط به خودت میسپارمش ... !!!

مراقب قلب مهربونش باش که یه وقت نشکنه !!!

 

نایت.jpg

احساس امنیت یک دختر ...

زیر باران اگر دختری را سوار کردید جای شماره به او امنیت بدهید… او را به مقصد مورد نظرش برسانید نه به مقصد مورد نظرتان! در تاکسی خودتان را به در بچسبانید نه به او! بگذارید وقتی زن ایرانی مرد ایرانی را در کوچه خلوت میبیند احساس امنیت کند نه احساس ترس!!!!

خوشحالی ... بی من !!!!

همیشه بهت میگفتم میخوام خوشحالت کنم ...

 

چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت نبودن منه ... ؟؟!!

 

163.jpg

 



نظرات شما عزیزان:

به تو چه
ساعت22:21---14 آذر 1392
عالیه و قشنگ فقط از خودت قشنگ تر نمیشه

فرشاد=فری
ساعت18:35---13 آذر 1392
عالییییییییییییی واقعاا عالیییییییییی خوب
به جون سوگولی راس میگم در حد جام جهانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, :: 18:57 ::  نويسنده : soogoli