درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان az adame bi mareft mo0tenaferam و آدرس soogoli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 21324
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 57
تعداد آنلاین : 1


ساعت

az adame bi mareft mo0tenaferam




عزیزم
خیلی وقته می خوام یه موضوعی رو بهت بگم
اما روم نمی شه…
من…
من عاشقت شده ام
با من ازدواج می کنی ؟
به نظرت این متن رو واسه اونی که دوستش دارم بفرستم خوبه؟
گفتم تو دختری، اخلاق دخترا رو بهتر می شناسی!

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید
۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین !

دو تا توصیه مهم برای زندگی سالم
۱٫ همیشه حقیقت رو هرچقدر هم که تلخ و خطرناکه با قدرت بگید
۲٫ بلافاصله پس از گفتن فرار کنین !

دیگه به من زنگ نزن
حالا شناختمت
من نمیتونم دیگه با تو باشم
ازت بدم میاد
بی لیاقت
خداحافظ
“این آخرین جمله ای بود که همسایمون به شوهرش گفت”
میخاستم تو ام در جریان باشی عزیزم !

مرا اینگونه باور کن :
کمی خسته کمی تنها
کمی از یاد رفته ٬کمی مغرور
کمی بی کَس ٬ کمی گستاخ
کمی سر خوش
کمی….. کمی باور کردنم سخته !!؟؟



نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت19:15---23 بهمن 1392
سلام سوگولی من در چت روم اشتباهی اخراج شده ام لطفا به مسولان چت روم بگید مرا ازاد کنن ممنون.شرمنده دیگه توسط ناظر علیرضا

حسن
ساعت19:10---23 بهمن 1392
سلام سوگولی اگه امکانش هست به ناظران یا معاون یا مدیر چت روم بگید من اشتباهی اخراج شدم بگید من را ازاد کنن ممنون.

حسن
ساعت23:03---3 آذر 1392
چرا با من قهرید؟حتما در چت بهم بگو

حسن
ساعت23:02---3 آذر 1392
چرا با من قهرید؟حتما در چت بهم بگو

حسن
ساعت23:01---3 آذر 1392
چرا با من قهرید؟حتما در چت بهم بگو

حسن
ساعت23:01---3 آذر 1392
چرا با من قهرید؟حتما در چت بهم بگو

حسن
ساعت23:00---3 آذر 1392
چرا با من قهرید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, :: 15:43 ::  نويسنده : soogoli